Възможности на MLS системите за развитие на бизнеса с недвижими имоти (на примера на California Regional Multiple Listing Service)
DOI :
https://doi.org/10.56065/CERP2024.1.2.64Ключови думи :
MLS системи, бизнес с недвижими имоти, технологии, оптимизация, възможностиАбстракт
Пазарът на недвижими имоти винаги е бил важен индикатор в икономиката, играейки съществена роля в отчитането на икономическата стабилност и растеж. През последните години, с напредъка на технологиите, се появиха нови възможности за развитие и оптимизация на този сектор. Един от най-значимите технологични инструменти, които оказват влияние върху бизнеса с недвижими имоти, са MLS системите. С тяхна помощ бизнесът в областта на недвижимите имоти може да оптимизира процесите, да намали разходите и да увеличи ефективността на маркетинговите дейности. Фокусът на това изследване е насочен към MLS системите в бизнеса с недвижими имоти, както и към възможностите на този тип системи за развитие на бизнеса с недвижими имоти, и конкретно дейността на California Regional Multiple Listing Service (CRMLS). Целта, поставена в статията, е да се изследва и анализира състоянието на CRMLS, както и възможностите, които предлага за развитието на бизнеса с недвижими имоти, и на тази основа да се дадат насоки за развитието на този бизнес чрез MLS системите и потенциалното им по-мащабно внедряване и експанзия на пазара в България. Въз основа на извършения анализ са посочени конкретни изводи, отчетени са проблеми и са предложени възможности за тяхното решаване.
Файлове за сваляне
Публикуван
Брой
Раздел (Секция)
Лиценз
Авторски права (c) 2024 Кристиан Николов, Иво Костов

Публикация с Creative Commons Attribution 4.0 International License.